Kulhelg

I fredags åkte jag, Evelina och våra pojkar till Djungelhuset. Ebbe sprang och sprang konstant. Han hade riktigt roligt så min plan är att vi helt klart kommer åka dit fler gånger. Kanske redan på söndag med Holger och Towa också. Väl hemma så fick vi fiskmiddaginbjudan av svärföräldrarna. Är så otroligt gott. Alltid lika mysigt att umgås med dom! Ebbe sov kvar och jag lade mig i Towas säng för att få testa på några timmars sammanhängande sömn för första gången på ett halvår. Sov från ett till tio!! Så skönt!
På lördagen löste vi melodikrysset och åkte sedan upp till mamma och pappa och hoppade i skoterpulkan för att bli transporterade ut på sjön. Ebbe väntade redan där med farmor och farfar. Vi hade ordentligt mysigt hela dagen i solen och åkte sedan tillbaka till Brattbacken för att laga lite middag och spela sällskapsspel allihopa.
Vi övernattade allihopa där och Milo sov med momma så jag fick kramas med Ebbe. Han har många drömmar just nu och behöver någon att kura ihop sig med.
På söndagen åkte vi ut igen och mötte upp massor av folk ute på sjön. Ebbe och Milo somnade på vägen dit och sov riktigt länge i skoterpulkan.
 

Riktigt härligt!! Ebbe hade sedan massor av kompisar att leka med då han vaknade och Milo sov nästan tills det var dags att åka hem.
Vi fortsatte med skotern upp till morbror där Annica fyllde år och bjöd på smörgåstårta och vin varpå vi sedan fick skjuts hem av pappa.
Jag var helt salig och trött i hela knoppen av helgen då vi sedan satt i soffan nybadade allihopa på söndagkvällen. Vilket liv man lever och vilka möjligheter man har till natur och upplevelser. Vilken frihet och lycka man kan ge sina barn. Ebbe och Milo har hela helgen fått umgås med sina mor och farföräldrar samt föräldrar. Vi saknar storebror och storasyster som attan ofta med pratar massor om dom och ikväll kommer äntligen Towa hit. Holger kommer på torsdag först. Tänk vilka barn jag har!!!
Var igår på utvecklingssamtal med Holger och Towa och kan bara känna stolthet och förundran över dessa starka små varelser som lyckas så bra med allt dom tar sig för.
Idag är jag och Milo hemma och myser och tvättar kläder medans Ebbe är en liten stund på dagis. Nu vaknade min lillprins så nu ska vi öva lite motorik och sitteknik. Tänk! På torsdag blir han 6 månader!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0