Bra dag!

Idag har Momma varit hos mig. Jag har plockat och fixat massor och hon har betat av en hel del vid strykbrädan.
Towa ringde kvart i fyra och frågade om jag kunde skjutsa henne till stan på karateträningen som började kl fem ute i Valla. Jag och grabbarna slängde oss i bilen och åkte med en gång. Hagel och snöstorm första biten och sen strålande sol sista biten men vi hann!! Ebbe var riktigt imponerad av syrran och Milo hade även han stora ögon.
Väl hemma hade Fredrik fixat middagen och nu sover alla barn gott.

Ebbe lyckades igår ramla in i kökssoffan och slå upp ett jack i pannan så vi fick åka och bli omplåstrad. Mycket blod och svimfärdiga föräldrar!! Idag var han riktigt pigg och ville på dagis och han märker väldigt lite av skadan fast plåstret är kul att pilla på.
Nu tänker vi inte åka in mera på ett tag!!!

Imorgon blir det föräldragrupp, kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0