Igångsättning

På torsdag morgon kör vi!!!
Lite gel och se om allt kommer igång. Har otroliga förvärkar vilket jag redan haft en längre tid nu så jag hade redan öppnat mig en del. Hoppas dom kan ta hinnorna rätt snabbt också bara så kanske denne plutt inte hinner gå över 4 kilo. Bör gå rätt smidigt då......eller....det får vi se. Jag vågar inte snitta!!

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder.....
Som alltid så hinner det ju gå några veckor mellan blogg-inläggen och hända en hel del så det får bli en snabbuppdatering bara. Imorogon bör vi få tillbaka vårt internet så då kanske det blir mer skrivet.

 En månad kvar!
 3 veckor kvar..... händer massor där inne!


Vi var på en tripp till Junsele och hade superkul!!






Vi klippte av korkskruvarna efter mycket gruv!!



Massor händer och samtidigt inget alls.
Vi får ta det djupare funderingarna senare för nu ska jag åka och snusa på supersöta Elise!


Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Lycka till imorgon! <3 Kram Ann-Katrin

2011-09-21 @ 21:25:29
Postat av: Annalena

Lilla killen blev stora killen med ett klipp! Söta Ebbe!

(Okej då, ni andra är också söta ;-)

KRAM

2011-09-21 @ 23:55:31
Postat av: Natalie

TÄNKER PÅ DIG IDAG ;) Lycka till <3

2011-09-22 @ 13:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0