Utmaning dag 6

Min dag

Vilken dag jag har haft....

Det blev en sen kväll igår, kom aldrig riktigt till ro. Mycket att fundera kring.
Klev upp vid halv 7 och åkte mot Östersund en timma senare.
Hade ett förberedande möte en timma innan vi gick mot en förhandling.
Helt klart det hittills viktigaste mötet i mitt liv följde. Allt gick otroligt bra och jag är mycket nöjd med vad som sas. Nervositeten inför denna dag har varit hög. Nerverna utanpå kroppen bitvis.
Så mycket som står på spel och som måste komma fram. Allt för att det enligt mig ska bli så bra som möjligt för de mina.
Jag åkte efter det hem till en krasslig Ebbe så att Fredrik kunde gå på jobbet.
Jag och Ebbe mös ner oss i soffan och han sov en halvtimma varpå vi lekte och övade lite krypning.
Pappa kom hem och tillslut äntligen storasyster.
Vi åt middag, tog ett bad och hade sen på begäran en några dagar för sen namnsdagsminimyskväll.
Momma kom ner och kramades med oss och Towa och jag har lekt Indiansmyg och brottats i sängen.
Ebbe blir så glad då hans syskon kommer hem och skrattar och busar oavbrutet.
Imorgon kommer äntligen storebror också. Han och jag ska ta en heldag i stan på lördag med bio och lite shopping medans Towa ska hjälpa momma att sätta upp adventskyrkan. Pappa och Ebbe får kurera sig hemma.
Imorgon får vi ev. middagsgäster om allt går bra.

Ja...men det var ju idag jag skulle skriva om.
Känner att jag nog fått med min dag i stort och med det allt jag är beredd att delge er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0