Utmaning dag 4

Det här åt jag idag

Ja, jag har jobbat idag vilket innebär lite mat.
Hemskt men så är det.
Frukosten uteblev....skäms!!
Var så trött så vi satt vid köksbordet och surrade istället.
Väl på skolan hade jag fullt upp fram till halv 11 då jag sprang ner på läkarmottagningen för att möta upp Fredrik och Ebbe. Vi hade fått en tid kl 10 men dom hade missat att berätta att det var i Hammarstrand så vi fick en senare tid och jag följde med.

I bilen åt jag en banan.

Ebbe fick lite mediciner mot sin hemska hosta som gått ner i lungorna och vi åkte hemåt. ¨

Då åt jag en kexchoklad.

Tillbaka på skolan och jobbade.

Svärfar bjöd sedan på stut och kaffe. Sut med getmese!! Mmmmm!!


Efter det åkte vi upp till Momma med en garnleverans.

Väl hemma så har vi badat och myst ner oss i soffan.
Jag lagade till en snabb kycklingwok som vi nu avnjuter.


Då väl kvällen närmar sig på allvar så brukar det bli en hård fullkornssmörgås och te.
Jag e som sugen på en glass men vi får se...

Ebbe fick ju paket idag!!




Goa Britt har sytt ett otroligt fint lapptäcke. Redan provlekt med och kräkts på.
Vilket arbete!!!
Hon e ju underbar!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilket fint lapptäcke!!

2010-11-24 @ 10:34:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0