Min fotograf


Vi har en fotograf i familjen.
Holger har nu lyckats fylla minneskortet. En hel del som måste rensas men även en del guldkorn.
Delar med mig av några:


Ebbe har myst med storebror hela veckan.
Holger har haft något lurigt i kroppen och blodsockervärdet har åkt berg&dalbana totalt.
Vi har bara väntat på att något ska bryta ut men icke.
Idag tog vi snabbsänkan för säkerhets skull och den visade inget.
Har justerat både natt och dag med extra insulin och nu på em verkar det börja sjunka något.
5 dagar av konstant oro.
Är idag precis 2 månader sedan vi åkte in på barn och fick diagnosen. Mammas hjärta! Om jag ändå kunde ta över detta från honom!!
Kanske blir skolan imorgon med ett schema över extra doser vid behov.
Har ändå varit underbart att få ha honom hemma och riktigt rå om honom. Lite kruxigt ibland att hinna få till alla måltider till båda mina pojkar i tid men vi har lyckats utan minsta problem. Har t.o.m. provat lite mer grönsaker och hittat lite fler lösningar.
Hoppas värdet håller sig bra nu så han kan få sova ostört inatt utan att vi kommer och sticker honom hela tiden.

Idag vägde vi klimpen på BVC.
6170 g och 61.5 lång.
Han har gått upp 230 g på 2 veckor så jag slipper komplettera med ersättning.
Det har alltså fungerat!!! :)
Har fått tillbaka lite torsk på mig så jag har en ond sida igen, men den andra går att snutta på i evigheter.....vilket han gör.


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka fina bilder! Vad duktig Holger är! Kram Erica :)

2010-05-09 @ 19:18:32
URL: http://rutingriderica.blogspot.com
Postat av: Thessan

Men ooo så fina bilder han fått till, duktig!

Skönt att det går någorlunda bra med allt gumman.

2010-05-10 @ 10:45:48
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0