Pingis höggravid.

Jo då, det fungerar det med.
Vi körde en halvtimma nu, jag och Holger och det gick bra.
Idag har vi fått träffa dietisten och har fått ett möte med henne i em. Läkarna kom förbi och hälsade också. Ev. ska vi få sänka dygnsdosen för han bli för låg rätt ofta nu.
Inatt då vi skulle somna så kände han det igen och då blev det ju dextrosol och lite fika innan vi kunde somna. Han har varit lite trött nu på fm men det börjar ge med sig nu.

Idag ska Fredrik jobba, jag saknar honom något fruktansvärt redan!!!
Tror jag ska låtsas få lite värkar så han måste komma in....
Imorgon går vår bäbistid ut.
Det har kommit i skymundan helt nu p.g.a. detta.
Önskar mig någon dag till på denna våning bara så jag hinner bli lite lugnare i detta innan det är dags.
Vill finnas här så mycket jag kan nu för jag vet ju att jag inte kommer kunna sova här med Holger så många nätter till utan då måste hans pappa ta vid resten av tiden.
Stackars lilla Towisen kommer helt i skuggan nu. Tur att momma och moffa skämmer bort henne. Hoppas hinna få ha henne lite själv innan det är dags också. Märks på henne att hon är frustrerad och irriterad på mig ibland då hon är här och att man inte får kramas som man vill riktigt.
Det sista jag vill i allt detta är att någon ska känna sig bortglömd och förbisedd.

Nu väntar möte.

Kommentarer
Postat av: Ilona

det här kommer att gå bra då du har en super cool grabb, han fixar det på sitt vis. Du får tänka på att bebben känner på sej att du inte är redo än så han/hon väntar nog några dar. Tova kan nog känna sej lite undanskuffad men det går över, och hon kommer att förstå, hon får ju även egentid med momma o moffa och det kan vara skönt.

Tänker på er och uppdaterar mej så mycket det går..



Stora kramar till er

2010-03-08 @ 14:29:20
Postat av: Lena Westerberg

Hej på er allesammans.

Jag tror du Holger kommer fixa det här jättebra, du är en sådan duktig och tuff kille så bara doktorn provat ut rätt medicin så ska du se att det ordnar till sig.

Och sedan får ni en bäbis också, det blir ju jättekul. Min dotter Maria har ju fått en liten Nellie som är 2 1/2 månad nu och alla vi tycker att det är jättekul. Hon brukar säga: "Hej mormor va kul att du kommer" när jag kommer....det är bra gjort eller hur, fniss.

Ni får ta hand om er allihopa nu och så skulle jag vilja ha adressen till sjukhuset där ni är, du Lina och du Holger så ska jag skicka något från spralliga mig.

Kram från Lena. Roger hälsar!

2010-03-08 @ 16:38:24
Postat av: sandra

Hoppas att allt lugnar ner sig innan det är dax för lillbebisen att komma ut! Önskar er all lycka!!!

Kramar Sandra

2010-03-09 @ 12:30:52
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0