Klippkort

Tror vi skaffar det....på sjukhuset.

Inatt låg vi på gyn.

Fick åka in igår em efter att jag fått hög feber och hade ont överallt.
Barnen fick stanna hos momma och moffa och sova där och det var tydligen så tråkigt så dom ville vara kvar en natt till.
Väl inne på akuten tog dom in mig direkt, Efter 10 minuter konstaterades att vi blev kvar och bara ytterligare några minuter senare så låg jag på ett rum med antibiotika-dropp.
Trodde så smått att det kunde vara mjölstockning då jag haft lite problem med amningen. Vi har kämpat och kämpat men då han suger så hårt att delar av bröstvårtan kommer ut genom hålen på amningsnappen så har det varit kämpigt. Sårigt och blått blir det ju alltid men detta har jag aldrig varit med om.
Var även lite orolig för mitt sydda sår.
Trodde det kunde röra sig om urinvägsinfektion eller vanlig förkylning också.

Det visade sig vara bröstkörtelsinflammation och barnsängsfeber. Huden hade även rämnat under mina stygn.

Antibiotikan tog med en gång. Jag fick tabletter för sammandragningar och smärtstillande.
Natten var jobbig. Mådde så dåligt.
Mjölken har nu sinat betydligt men däremot får jag nu amma om jag har amningsnappen och det fungerar bra.
Vi kämpar för mer produktion.
Blev utskriven idag, feberfri och med en hel påse piller med mig hem.

Nu tänker vi vara hemma ett tag!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: erika

Å Lina =( Jag känner verkligen med dig. Hoppas att det snart vänder så du inte blir helt slut. Det är så typiskt att allt ska komma samtidigt. Tänker på dig gumman! STOR KRAM

2010-03-21 @ 08:04:47
Postat av: Mia N

Krya på dej!

2010-03-21 @ 09:52:18
URL: http://www.nogg.se/jemtis
Postat av: Jessica S

Men krya på dig nu kram

2010-03-21 @ 10:54:33
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: sandra

Men gud va jobbigt! Vi måste ha gått om varann inne på gyn då, vi åkte därifrån på fredagen efter middagen. Jag hoppas dock på att jag snart får åka in igen, och föda!! Usch, det är inge kul nu alltså... Hoppas att det fungerar bättre med amningen snart, och att du/ni mår bra! Kramar

2010-03-21 @ 12:14:23
URL: http://snorpans.webblogg.se/
Postat av: sandra

Ja, vi låg på 101:an! hehe... Skönt med egen tv!:)

Ja jag träffade ju många barnmorskor under de två dagarna, och vi fick ju en rätt bra kolla på förlossningsavdelningen osv. Det känns ju bra, när man aldrig varit där förut.

Undra om det var samma som jag fick träffa strax innan vi åkte, hon verkade vara jättemysig, jag har ingen koll på namnen, men hon hade rött hår, hästsvans, och lugg!:)

Hur många dagar var det du gick över? Han är så söt, eran lilla Ebbe!:)

Kramar

2010-03-21 @ 13:26:23
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0