Farmor & Farfar

Ikväll har Ebbe varit på sitt första besök hos farmor och farfar. Han trivdes riktigt bra där och gillade att mysa i bådas famn.
Varmast och skönast var det ändå på farfars björnskinn där dom låg och viskade en bra stund.



Vi har idag sluppit allt vad ersättning heter!
Vilken seger!!!
Efter min infektion så försvann i princip all mjölkproduktion och jag fick inte amma alls utan amningsnapp p.g.a. alla sår och risk för fortsatt inflammation. Nappen ville han inte ta och vi fick pumpa ur och ge via flaska.
Jag vet att det fungerar bra med ersättning och jag vet att det inte är någon fara i att inte amma men jag vill ju så gärna.
Jag ser det praktiska, det mysiga och det nyttiga i det hela.
Har mått så dåligt över detta och förstår nu verkligen de som väljer bort amningen av den ena eller andra anledningen. Då det inte fungerar så är det verkligen skitjobbigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0