Uuuuut!!

Idag ville jag ut!
Har vilat flera dagar nu så idag var det dags för en utedag i snön.
Barnen åkte skoter med mormor och morfar och vi tog bilen till sjön.
Där var det massor av vatten så skotern tog sig inte så långt med pulka och tolkare.
Pappa hämtade oss en och en vid stranden och vi stannade vid vindskyddet.
Otroligt snyggt dom gjort där med det nya!!!
Jag fick mig en promenad på sjön och en något bitvis skumpig skoterfärd men bara tillfälliga, inte onda, värkar kom.
Även fast det snöade konstant och solen inte visade sig så var det underbart att få vara ute på sjön!!

Håller nu på att strula på försäkringskassans hemsida. Tänkte ta ut de få "lägsta-nivå-dagar" jag har kvar på Towa då jag är hemma och väntar på att knytet ska komma.
Anmälde igår för den period dom är här nu, imorgon till den 11:e.
Sen kom jag ju på......hon går ju i skolan lill-fisen!!!!
Haha!! Snacka om att jag är yr!!
Nu har jag gjort en ny anmälan, 5:e-11:e, och vill då dra tillbaka den felaktiga. Får ringa dom imorgon kanske för jag har inte fått svar på mailet.

Otroligt skönt att dom är här nu!!!!
Gårdagskvällen var så mysig och jag ser fram emot kommande dagar med dom!

Nä nu ska jag lägga mig!! Skulle det bli något inatt så vill i alla fall jag vara lite utvilad. 
Tycker det är lite viktigare än OS men det verkar jag vara ensam om.....

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja du Lina det där med prioriteringar blir man inte klok på ibland! Stort lycka till med allt nu! Kram Lotta

2010-03-01 @ 06:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0