1 månad / 4 veckor kvar!!!

Är tisdag den 9:e februari idag.
Om precis en månad eller 4 veckor, den 9:e mars, har vi tiden ute.
Rätt spännande!!
Ska se om jag kan få nåt foto på magen ikväll, vore kul att ha kvar.
Jobbar nästa vecka som vanligt med mina elever men veckan därpå har vi musikal, klarar jag den veckan så är jag nöjd. Sen kan den få komma.

Det händer massor på hemmafronten också.

Elvis är kanske världens sötaste!


Towa har fått experthjälp av fröken och blivit mer tandlös.


Holger gav nästan upp i slalombacken i söndags men ska försöka ge brädan en ny chans ikväll med lite hjälp.
Vi hade sån tur och fick snabbt tag på slalomskidor också som han ska få provåka ikväll så kanske vi köper dom sen. Här är lite bilder från i söndags:




Snart kommer hjärtat hem och då ska vi äta.
Vi åker till slalombacken efter det så dom får öva lite. Ikväll skjutsar jag dom till pappsen och där ska dom vara i 2½ vecka nu. Resa till Bydalen och annat skoj väntar dom.


Kommande helg kommer att bli tung..........
Det är på lördag 1 år sedan moffa gick bort.

Åååhh, vad jag saknar dig!!!




Kommentarer
Postat av: Ena

Wiiiiii!!!! Bara en månad kvar! Längtar efter att få se den lille fisen!

Hoppas det går bättre för Holger ikväll!

Kram kram

2010-02-09 @ 18:12:57
Postat av: sissi

Vad fort det går! en månad kvar! å moffan, han var ju en riktigt go farbror han, förstår att du saknar honom! kram

2010-02-10 @ 12:51:47
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

spännande och få se vad det är för ett litet troll som ligger och gömmer sig i din mage:)



jag förstår dig precis vad du menar med saknaden efter din moffa.. Jag saknar min moffa tokmycket med.. men dom sitter nog nånstans bland molnen och vakar över oss:)



krama

2010-02-11 @ 21:13:57
URL: http://johannatjorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0