I'm back....



Nu ligger vi inne igen...
Denna gång på rum 102 på avdelning 107.
Fick hög feber mitt på dagen idag och ont.
Ligger nu åter igen med dropp.
Hann få en vecka med barnen hemma och det var guld värt!!
Holger fick en infektion och hans värden åkte i taket. Vi lärde oss att hantera detta och allt gick riktigt bra. Då jag lämnade dom ifrån mig idag precis innan vi åkte in till sjukhuset så låg värdena bra igen. Hoppas de stannar där.

Mår så himla dåligt!!
Ska bli fastande från midnatt nu för en ev. skrapning imorgon.
Vänster bröst är rött och irriterat, livmodern värker och febern är hög.
Frossan har nu lagt sig och svetten börjar bryta fram, precis som sist.
Rätt roligt med personalen här. Gyn-joren visste mycket väl vem jag var och barnmorskor och sköterskor kommer in och pratar och känner igen oss. Mycket förvånade är dom över att jag inte gett upp amningen. Tänkte att jag var tvungen nu men jag kör på med amningsnappen och jag han nyss, det är ju så mysigt!!
Han har torsk och jag med så vi har fått medicin vi behandlas med. Kan kanske fungera att prova igen efter denna kur.
Vi får se.

Ebbe trivs bra här men är lite grinig emellanåt.
 

Nä...nu tar vi en timma i taget....

Kommentarer
Postat av: Bitta

Men lilla hjärtat, nu tycker jag att du ska få må bra!! Tänker på dig och hoppas att du snabbt blir bra så vi får träffa lill killen snart!!! Och er andra oxå!! ;)



//Bitta

2010-04-09 @ 08:51:55
Postat av: erika

ÅÅÅ gumman :( Varför kan det inte bara gå över så du får njuta lite...vara ledig, mysa och bara vara! Hoppas verkligen det är sista vändan nu och att allt löser sig snart. Tänker på dig och önskar dig alla friska vindar nu ! KRAM

2010-04-09 @ 10:29:39
Postat av: uppdragmamma

Hej!

Stackare! Hoppas verkligen att du kan få bli frisk nu! Hälsta gyn personalen från den där jobbiga tjejen som de fick dras med en hel månad i sommras;-) Hon med bebisen...

2010-04-09 @ 16:03:26
Postat av: Jessica

Men gumman då! Uscha, fram och tillbaka hela tiden. Hoppas att du mår bättre snart och får vara hemma och njuta! Massa lååååånga kramar!

2010-04-09 @ 17:05:37
URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Skickar massa kramar!!! Ja,de kännde igen mig på kirurgen i fjol & gyn för 1½ h sedan!!

Krya på dig!!

2010-04-09 @ 18:14:33
URL: http://nillajonsson71.blogspot.com
Postat av: Lotta

Fy vad jobbigt! Tänker på dig! Kram Lotta

2010-04-09 @ 21:18:10
Postat av: Annalena

Men vad fasen Ebbe!! Skärp dig och sluta gnäll! Jag har ju fixat ditt problem med bravus, så nu har du inget att gnälla på, UNGE ;-) ;-) Krya på dig vännen!

KRAAAM

2010-04-11 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0