Fått ett mail...

Fick precis det finaste mailet från en underbar vän!!
Sitter här med tårar i ögonen och känner ....glädje.....och lycka.....i massor!
Måste helt enkelt dela med mig av detta och hoppas innerligt det är ok.
Inga namn nämnda dock men jag tror inte hon har något emot det.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hej finaste du!

Sitter i soffan o kom att tänka på dig. Vill bara att du ska veta hur tacksam jag är att få ha dig i mitt liv, och att jag fått lära känna dig. Tycker du är en riktig kämpe och förebild, både för mig och många andra.
Det har varit en rätt tuff tid för er på slutet, och ändå orkar du med familjen och oss andra! Hoppas verkligen att vi kan träffas en sväng uppe i Åre så att jag får ge dig en STOR kram!
Är glad att du finns, och att du är min vän!
Jag hoppas du vet att du får ringa mig vid både dåliga och bra dagar, och att jag finns här även om jag inte syns! ;)

Kram till dig och din fina familj!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Underbara vän!!
Jag blev sååååå glad!

Kommentarer
Postat av: Ena

Ja det är underbart med såna vänner! Hoppas att du mår bättre idag! Kram

2010-04-26 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0