Ja må han leva!

Frukost på säng började dagen.
Barnen och jag sjöng så vackert!
Sedan blev det jobb och skola för hela slanten.
Vi hämtade upp en pizza på vägen hem och började sen göra iordning för kalas.
Ballonger skulle blåsas upp och tårtor göras. Facklor tändas och kaffe kokas.
Vid 6 var huset fullt av folk, vi var 19 st.
Älsklingens bakverk gjorde succe!!
Många fina presenter fick han åxå.

Så nu är han ett år äldre än mig i några månader igen.

   

Grattis min älskling!!!!



På kvällen började det snöa rejält och vid 9 blev denna snögubbe klar.
 
Holger är mycket nöjd med den. Satte även dit en snopp.....

Kommentarer
Postat av: Annalena

Men vilken söt liten plutt!! Snögubben alltså ;-)

Gratulerar gubben din även här så har jag gjort det på två ställen i alla fall!

KRAM på er alla FEM!

2009-10-06 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0