Helgen

Vi hastade iväg ut i skogen med vagnen på fredag kväll.
Väl framme började min irritation att lägga sig och kvällen blev mysig med prat, skratt och sällskapsspel.
Tyvärr "råkade" barnen bränna sig något på ett ljus trots tillsägelse.
Med mammas lilla apotek så gick det rätt smärtfritt förbi.

Här följer lite bilder.
     

Synd att jag inte fick med Fredriks min på bild......den då han lugnt ovetandes skulle ut i mörkret för att pinka, öppnade dörren och klev ut varpå den orrhöna som satt i godan ro 2 meter från dörren blev skrämd och flaxade iväg.


I lördags var vi på IP. Fredrik spelad match, jag stod i kiosken och barnen var överallt.
Mysig och rolig dag blev det.
Vi åkte hem och lagade en snabb middag sedan var barnen helt slut.
Vi la oss i soffan och hade en riktig myskväll med alla tv-program och snacks.

Idag var Fredrik iväg och städade vägkanter med fotbollslaget.
Jag städade hos mamma och pappa.
Vi slog på stort och satte lite blommor på bron, bytte rent i sängar och tvättade.
Men då pappa redan tagit hand om det mesta hemma så var inte uppoffringen så stor.
Imorgon kommer mormor och mamma hem efter knäoperation på Karolinska.
Ska bli skönt att återigen ha dom på hemmaplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0