Snabbt inlägg....

Precis hemkommer från en fullspeckad dag med repetitioner, konsert, möblering inför morgondagens konsert och besiktning av både bil och husvagn.
Tro på fasen!!
Min morbror fick till min älskade volvo.

Var tvungen att pryda den med en liten hemmagjord dekal...


Både bil och husvagn gick igenom besiktningen utan anmärkning.
Älsklingen har skrattat åt mig och min iver då jag skrävlar ut konstant till alla att avgasvärdet endast uppmättes till 0,2.
Så....nu har jag berättat det här med:)

I övrigt så händer det massor.
Vi har konsert hela morgondag/kväll och barnen kommer äntligen!
Lördag: Gå på marknad och åka på en spelning till.
Söndag: Spela inför ett kommande bröllop.
Nästa vecka: Repetitioner och förberedelser inför skolavslutningar. Klippning (inte en dag för sent)

Missat båda dotterns introduktioner till förskoleklassen och kommer även missa min systers student.

Funderar i övrigt angående min otillräcklighet.
Är man här så är man inte där. Vill man det så missar man något annat. Försummar man något p.g.a. något annat så får man stå för det.
Så som jag gjort nu detta året, att helt gå upp i det jag måste för att över huvud taget orka med blir också fel.
Allt som hänt i släkt och familj med sjukdomar, operationer och död har helt tagit knäcken på mig.
Jag har valt att bara orka med det och de som ger mig glädje och inte ett dugg skuldkänslor.
Jag varken hinner kan eller orkar vara överallt.
Jag ringer eller hälsar på folk då jag känner att jag är något att prata med. Vill inte vara en belastning. En sådan som bara klagar och som måste muntras upp.
De jag någon gång hinner prata med och ringa upp är de som jag vet tänker likadant. Som inte tycker jag är en hemsk människa bara för min tidvisa frånvaro.

Jaja, nu är det snart sommarlov. Hur skönt det än känns så måste jag medge att det kommer bli tomt utan alla glada elever, lärare och kollegor.
Denna sommar får jag faktiskt semester! :)
Ska passa på att vila, hälsa på de jag saknar och ta hand om min familj.

Nä, nu ska jag ladda för morgondagen.
Kommer bli en fantastisk föreställning med underbara barn!

Kommentarer
Postat av: Annalena

På lördag skall vi kraaaamas!!!!!!!!!!!!! Hela dagen!

2009-06-04 @ 23:35:25
Postat av: jessica

hehe sätt lite shyssta flames på den lina det ska ja göra på min stjärna:)

2009-06-05 @ 09:12:50
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Marie H

Länge leve Vlvnnnn.... =D

Kram på dig!

2009-06-05 @ 19:52:21
URL: http://mariehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0