BINGO!!

Ikväll har vi varit på bingo.
Jag, älsklingen, mamma och mormor.
Mamma och mormor vann tyvärr ingenting......däremot jag och Fredrik!
Totalt 900:- skrapade vi ihop.
Passar utmärkt till den trall vi ska bygga kommande vecka.
Imorgon ska virket inköpas är det nu bestämt. 
Svärfar har som tur är styrt upp allt, mätt och kollat priser. Tur det finns en hjälpande hand!!!

Lite kort om helgen.
Vi var på ett otroligt fint och trevligt 40års-kalas i Skyttmon.
God mat och härliga människor, fullt med skratt och lekar.
   
   
   

Tidigare på dagen spelade och sjöng jag på ett bröllop.
Otroligt vacker ceremoni nere vid älvens strand.

Nu är det jobb som gäller i 2 veckor innan "rätta" semesterperioden infinner sig.
Hoppas lite av värmen stannar kvar tills dess.
Så skönt att kunna hoppa i sjön/älven/ån då det känns som om kroppen ska börja koka.

Imorgon blir det 18års-kalas hos gamle kusin Emil med garanterat god mat då min morbror är i farten.
Längtar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0