Aaaaaaahhhhh!!!!

Det blev en dag på stranden....

Efter 2 tandläkarbesök, ett för mig och ett för sonen, med strålande resultat så åkte vi till badplatsen...och där blev vi kvar. Folk kom och gick men vi härdade ut.

Nu har vi hyrt en film och ska mysa i soffan lite. Bör ta tillvara kvällen ute med värmen och solen men sonen nyser så förskräckligt av allergin & jag tycker så synd om honom.

Vi åkte på en liten tripp med vagnen i söndags.
En härlig badstrand blev målet.
Trots kylan så badade vi allihopa.
 
Myggen var hemska och vi sov inte mycket alls den natten så vi förflyttade oss några mil.
Ett kalhygge i södra Fullsjön blev målet. :)
Där spelade vi kubb och grillade, gick på djurspaning och spelade spel. Så skönt!
 
Myggen var betydligt färre och vi sov som stockar hela natten.

Nu har vi tagit några dagar hemma innan vi ska iväg igen till helgen.

Midsommar ja......jo den kom och gick.
Älsklingen fick halsfluss och blev kvar hemma.
Jag och barnen åkte på stor-kalas.
Jätteroligt hade vi!!
Barnen lekte hela kvällen och ville aldrig åka hem, men efter min stående insats på trumpeten så tjatade jag hem dom.

Innan kalaset så spelade "KAZZ" på hembygdsgården till ringdansen.

Min sommarprinsessa var med och dansade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0