Nu är julen utdansad....

Attans......

Vår gran som stod så grön och grann i stugan ville inte va me längre.

Här får ni en bifår-bild:

Vi fick byta dammsugarpåse........

Lite besviken...
Fick en bekräftelse på min bokning av grattis-annons i ÖP.
Allt betalt och klart.
Kom aldrig in något i tidningen, jag skulle få pengarna tillbaka, inte sett något än så länge.....

Så här skulle resultatet sett ut.


För övrigt går att som smort.
Ingen snus än så länge och det går bättre och bättre.
Har jobbat första dagen på skolan efter jullovet nu. Åh, vad skönt att vara tillbaka!!!

Planering inför lördagens födelsedags-disco!
Allt är köpt och fixat nu.
Kommer bli riktigt grymt!
Vi tog och bjöd in hela 2 klasser och har bara fått 4 nej.....
Full rulle!!

Idag kom min son till oss en dag tidigare, sååååå mysigt, saknar dock Towis....men hon kommer imorgon!!!
LÄNGTAR!!!



Mina tankar befinner sig rätt mycket hos en vän för tillfället.
Jag ska ringa imorgon!!





För er som har sett Nils Karlsson Pyssling-filmen.
Här kommer en variant av minen då han härmar Tjoffsan, den elaka råttan.
I give you....ELLIOT:
Fasters fiiiiis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0