Frossa...

Har just packat klart allt inför morgondagen, material till alla elever och jumpa-påsar till båda barnen, kläder och förnödenheter inför onsdagen.
Tagit en alvedon och ett kilo vitaminer, håller så smått på att svettas bort.
Innan så frös jag så jag skakade, kroppen och örnen värker och halsen känns sårig.
Föräldramötet stod jag över.

Nu är jag i valet och kvalet.
Bör jag verkligen jobba imorgon?
Har stått emot dessa basilusker i över en månad nu, dom har lixom runnit av mig, men nu verkar det som om dom bitit sig fast.
Jag ska ge det hela en chans och försöka sova bort det onda.
Vill verkligen inte missa morgondagen med alla söta små musiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0