Tom......

Jag släpar, orkar inte hänga med och känner inget engagemang.
Tur att det "enbart" gäller på hemmaplan.
Det är skönt att komma iväg till jobbet, roligt att det händer saker.
Det jobbiga kommer då jag väl är hemma.
Är det höst-depp?
Känner mig överkörd och otillräcklig, försöker komma ikapp med att hjälpa till och finnas till hands.
Barnen är mitt allt, självklart kommer mina egna i första hand men även alla gosar på skolan förgyller min tillvaro något enormt!
Känns som om allt går mig över huvudet, orkar inte ta tag i saker, väntar bara ut.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Näemen gumman. Hoppas det är höstdepp och att du får nya krafter. Trist att läsa att du ska ha det sådär.

2008-10-21 @ 10:07:57
URL: http://blueeyetea.blogg.se/
Postat av: Jessica

Känner igen mig i det du skriver,bara bita ihop hösten är det värsta ja vet blir alltiddeppig då

2008-10-22 @ 13:09:42
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Sara

2008-10-23 @ 13:28:34
Postat av: sara

Kraaam! Det går över, vi är programmerade att komma på fötter igen.

2008-10-23 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0