Det spökar!!

Vilken mysig helg!
Barnen vill stanna en extra natt hos mamma.
Sonen skulle på disco så jag fick äran att agera sminkös.
 Badkaret var helt svart efter badet senare på kvällen.

Fasters goklimp kom i fredags för övernattning.
 Här spelas det koncentrerat tv-spel....fast det brister ibland :)

Vi fick ytterligare besök av både föräldrar och svärföräldrar men sambon flydde fältet.
Jag och gos-Jecka avslutade kvällen med vin och singstar (tur barnen sover hårt).

I lördags städade jag, lade äntligen på nytvättade sofföverdrag, bäddade rent i sängen och dammsög.
Åkte iväg med barnen till deras pappa och blev sittande där på kaffe ett tag sedan hängde dom med upp till valparna och det blev ett par koppar till. Väl hemma igen så började jag putsa fönstren.....vilket jag inte gjort sedan jag köpte huset.....bara en gång på insidan vilket bara förvärrade saken.
Det kunde ju inte bli sämre, vilket det inte blev heller, trots ösregnet och blåsten som kom en halvtimma efter att jag var klar.
Mina planer för lördagen har varit många.
Dansmara i Huddik med M....nej, jag var på tok för pank för den resan.
Bror ville att jag skulle följa med dom på spelning, nej, jag är på tok för gammal för sånt.
Ett cover-band ringde och ville ha vick för deras sångerska blivit sjuk, nej, jag var på tok för hes för det.
Te-supe´n gick av stapeln, nej, jag känner verkligen att jag inget har där att göra.
Så jag blev hemma.....
Riktigt skönt var det.

Igår belv det promenad och film-tittning.
Idag jobbar jag men sedan har även jag lov. Ska jobba en del hemma men ändå. Länge sedan man fick ha lov!

Kommentarer
Postat av: A-L

Själv har jag en make som ÄLSKAR att putsa fönstren och det får han så gärna göra!! ;-)

Trött som en gnu är jag och kände precis som dig att någon supé passar jag inte på, så det fick vara, fast superpigga Frida tyckte att vi skulle komma dit! Gammal? Nja, skyller på hösten i stället!

KRAAM

2008-10-27 @ 22:39:17
Postat av: Sara

Vad härligt att höra att lite energi verkar ha hittat tillbaks till dig!

2008-10-30 @ 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0