Äh, vi kör en till....

Denna snodde jag från Johanna
Tack gumman :)


Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Absolut inte!
Skulle du vilja väga mer?
Just nu inte ett gram, gärna om något år men då delar jag förhoppningsvis vikten med någon fler :)
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Nej men fy, det vill jag inte ens tänka på, skulle gå under!!
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Näääää, tror inte det va.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Skulle bli lite jobbigt att köra 6 barn till orkestern ikväll då...

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Ja, mitt enda sanna partytrick!! 

Kan du slicka dig på näsan?

Usch, nejje!

Kan du kolla i kors med ögonen?

Jo då :)
Kan dina föräldrar lita på dig?
Hmmmm, jo nu kan dom nog det...
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Absolut inte!! Tror inte jag är tyst ens då jag sover....

Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja, klart jag kan...man kan ha roligt utan sprit....har jag hört!!
Kan dina vänner lita på dig?

Absolut!!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nejje!

Kan du suga?
...och blåsa!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jobbigt läge :)

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Klart jag har!

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Nä, det tror jag inte.

Har du ett syskon?

Två småskitar

Har du varit full den här månaden?

Lite lätt påverkad kanske... 

Har du någonsin haft sex med någon?

Hmmm...låt mig tänka.... :)

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Alla hot: "annars får du inte..." har inte slagit in så JA!

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Redan innan jag började skriva...

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nä....

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ja
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Absolut inte!!

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Ja

Har du haft sex med mer än tre personer?

Nej...inte samtidigt.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nope


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jag har många jag :)

Vem älskar du?

Familjen

Vem hade du senast sex med?

Ässlingen
Vem vill du bli full med?

Theresia

Vem är den bästa artisten?
Louise Hoffsten

Vem pratade du senast i telefon med?

John Doe

Vem har du en liten crush i?

Dum fråga!

Vem är snyggast i världen?

Dummaste frågan!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Barna 
Vem är snällast i världen?

Tomten!
Vem vill du prata med?

Farfar

Vem sov du med senast?

Fredrik

Vem såg du full senast?

Jekka & Sutta

Vem vet allt om dig?

Fredrik

Vem kysste du senast?

Ässlingen....

Vem kramade du senast?

Theresia

Vem kan berätta allt för dig?

De som vill

Vem hatar du?
Finns en.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0