1:a advent

Vilken lång dag!!
Klev upp tidigt och åkte till Näskotts k:a.
Deltog i framträdandet med min trumpet. Underbar julkänsla och fantastisk kör!!!
Snön vräkte ner konstant.
Väl hemma möttes jag av 3 rödrosiga och glada snögubbar som tillbringat hela fm ute.
Det var inte lika kallt idag som igår då vi åkte vi ner på byn och inhandlade julklappar och lotter på julmarknaden.
Hade supermysigt hemma hela em med våra vänner och lite glögg. Kvällen tillbringade vi hos mamma och pappa och promenerade sedan ner till morbror. Vi spelade kort, skrattade och hade det oförskämt bra innan vi fram på småtimmarna ringde efter taxi.

Vi har nu satt upp alla stjärnor och stakar, fixat utegransbelysningen och tänt första ljuset i adventsstaken.
Pepparkakshuset står nu så fint i köket och sprider väldoft.

Här kommer lite bilder.

        
     
    På barnens rum får dom självklart de färger dom vill ha.


Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är det sjuuuuuuukt mysigt med julpyssel å stök :). Förra året hamnade jag i koma över julkortstillverkning. Barnen och Pär var delaktig i typ en timme....själv var jag låst exakt hela dagen. Längtar tillbaka till skolan å julpysslet där när det är jul.

Kommer du inåt stan nåt så slå en signal så jag får träffa dig lite. Stor Julkram

2008-12-02 @ 08:21:57
URL: http://weetzia.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Tack själv!Det vva riktigt roligt faktiskt!

Ja, jag va rätt pigg dagen efter,va ute och åkte skoter nästan hela dagen, så det va bra!=) Idag har vi bakat pepparkakshus, Eric sov här inatt, så han fick bestäma hur huset skulle se ut, så det blev ett fängelse!! haha...

Sköt om dig!

2008-12-07 @ 18:54:56
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0