I wanna go hooome!

Solen skiner...å här sitter jag å jobbar, jag vill gå hem nu.
Jag vill uuuut!!!

Jag vill göra nåt roligt!
Till helgen ska vi hitta på nåt kul med barnen, som synd var så var det fullt på Holiday club i Åre (barnen kommer bli besvikna). Vi får ringa Ö-vik och kolla på badet där, här ska lyxas till!

Nästa helg ska jag hitta på nåt kul....sjäääälv!
Månne det bli dans ....hmmm....jobbar ju på lördagen .....kom jag på.... så det får bli lördag kväll i så fall.

Idag ska jag få min lön som jag suktat efter i 3 månader.
Ska bli rätt skönt att kunna spendera lite på min dotter som blir stor-tjej snart. Jag menar...ett dockskåp måste man ju ha.....och lite fler dockor....gärna nåt i rosa.....nån klänning eller smink.
Mammas tjej ska få ALLT hon önskar!! Vi ska ta en shopping-dag på stan nästa måndag, bara hon och jag :)

*pust*
Äntligen fick jag tag på strul-Pellen!!
Jag kan ju bara tänka mig in i senariot: Holger inte få gå på fotbollsskola för pappa tagit hand om anmälningspapperen och antagit en hel massa men sedan glömt hela skiten!
Men nu vart det löst! Sista anmälningsdagen idag...jaja...han kan ju hinna glömma igen..har ju gått flera minuter nu!
En olycklig son mindre och en fattigare pappa mer....men inte mer än rätt, jag betalade förra året och han tog hem bollen som dom fick!

Nu ska surisen hem å springa av sig lite dålig energi å sen se till att ta vara på hemma-lyckan!
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sååå, ni håller på att springa lite ibland iaf...;)
Då kan vi ju snart springa ilag med andra ord...=)
Miss ya mucho...kraaaaaam.

2008-05-05 @ 20:08:08
URL: http://ettlivibokstavsform.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0