Ojojojoj....

Nu är jag helt slut!
Sett första avsnittet av Barnmorskorna.
Jag hade anat innan att jag skulle bli rörd men vad var detta???
Tårarna flödade, sötare par har jag aldrig skådat!
Man kan ju inget annat än längta till den dagen man förhoppningsvis befinner sig där igen trots att man aldrig trodde denna längtan åter var möjlig då man sist låg där.

Ska nu försöka få mig lite sömn men känner att gråten pockar på fortfarande.
(varför är jag så blödig nu för tiden!!??)
Jag ska lägga mig, drömma söta, glada drömmar och skänka all min kraft och glädje till min vän.

Nu i ro
slumra in
i bädden så fin
som blomman på äng
i en gungande säng 
Och Guds änglar de små
breda vingarna ut
och kring barnet de stå
tills dess natten är slut


Kommentarer
Postat av: Thessan

Tankjo 4ever darling

2008-03-27 @ 10:31:19
URL: http://blueeyetea.blogg.se
Postat av: A-L

Vet du! Jag trodde att det bara var jag som börjat bli blödig och gråter för minsta lilla, men det verkar nästan som att vi måste börja tro att det är något som kommer med åldern, för vad jag vet nu så är vi MÅNGA som blivit så här på senare tid/år?!
KRAMIZAR.

2008-03-27 @ 12:43:32
Postat av: Sara

Jag var tuvngen att byta kanal efter någon minut eftersom vi hade besök. Annat som jag gråter till är: Mosters trudelutter, Extreme Home Makover, Nyheterna, när folk blir glada på Triss-skrapning, Vänner osv...

Ja, det måste ha nåt med åldern att göra. Eller så är det den globala uppvärmningen som ställer till det!

2008-03-29 @ 10:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0