Lycko-hjärta :)

Idag väntade en present på mitt skrivbord då jag kom på jobbet.
Ett rosa sten-hjärta från Hamngatan 12. Såååå fint!
Min gos-vän Johanna hade tänkt på mig :)
Vad glad jag blev!!
Ska hålla i det då jag tänker glada tankar, fylla det med glädje så då mitt eget hjärta är tungt kan jag alltid ersätta det med mitt nya lycko-hjärta.

Ska även jag försöka förmedla förtröstan och lycka genom en egenhändigt tillverkad present idag.
Min händiga pyssel-mamma hjälpte mig att tillverka en lyckoamulett igår.
Hoppas innerligt att den på något sätt kan hjälpa min vän och ge styrka, om inte på ett magiskt sätt så i alla fall genom mina tankar.
Vill visa hur mycket hon betyder för mig och hur mycket deras kamp berör mig.


Kommentarer
Postat av: Thessan

kan aldrig tacka dig nog för att du finns vännen...

2008-03-03 @ 15:54:37
URL: http://blueeyetea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0