Ja e väl me då!

1. Vilken svordom använder du mest?
Är en flitig användare av dem alla..... 

2. Äger du en iPod?
Nää

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:45 oftast

4. Hur många resväskor äger du?
Ingen

5. Använder du flip-floppar?
Nej, men jag känner en som är expert på att hoppa hopprep i sånna :)

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica i Stugun såklart.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och :)

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmmm...oj, jag vet inte. Ser typ halva, eller delar av olika filmer varje kväll.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En väninna om inte MINA barn e med i exemplet.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En fyrhjuling till min son såklart, det är det mest frekventa lovandet från min sida senaste tiden.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Mamma döpte mig nog till det.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Absolut inte.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Andrew Strong

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Louise Hoffsten

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, men tänker absolut inte säga vad!

16. När var senast någon stötte på dig?
Inte den blekaste faktiskt, är nog blind för sånt.

17. Vad åt du till middag senast?
Pizza igår hos broderet i stan.

18. Använder du huvtröjor?
Sällan men ja.

19. Kan du vissla?
Ja......finns fler som kan!!

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Brorsan.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Banka bävern!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja då, helt klart, men det får dom göra. Det är då folk inte pratar som man ska bli orolig.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0695

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Konstant!

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Bör väl va macken då....

26. Hur många syskon har du?
En syster och bror.

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä 

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Nils Karlsson Pyssling

29. Äger du några popband t-shirts?
Närmaste man kan komma: Dave Finnegann and the Commitments, fick av trummisen efter en av deras spelningar.

30. När flög du senast?
Kommer inte alls ihåg.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6

32. Läser du för skojs skull?
Så fort jag kommer åt.

33. Pratar du några andra språk?
Bara om jag absolut måste!

34. Diskar du din egen disk?
Nä, maskinen gör....

35. Har du gråtit offentligt?
Ja då, men inte är det ofta.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Ingen egen men jag nyttjar 3 stat och en laptop.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nä, skönt då man slipper....

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, något som inkluderar mina barns namn har jag tänkt på i flera år men det får vänta ett tag till...

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Näe, på alla!! ;)

40. Kan du kasta macka?
Jag e kanske BÄST!

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Näe, men spelat musiken:)  

42. Vad har du med dig in på bion?
Nån att mysa med. 

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Christer såklart!  

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Annan??

45. Vad har du för väder?
Mulet och kallt.

46. Har du en blogg?
Joråsåattnnn

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Musik

48. Gillar du att flyga?
Helt klart!

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ödmjukhet

50. När sov du senast på golvet?
Aldrig gjort vad jag kommer ihåg.....

51. Vilken är din favorit drink?
Dricker sällan drinkar.....

52. Gillar du din boende-situation?
Helt klart!

53. Vilken är din mammas hemstad?
Stugun City

54. Din pappas hemstad?
Utrikes Hammerdal

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Ytterst lite.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast så.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Alltid!

58. Vilken är din favoritfrukt?
Mango

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Absolut inte!

60.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jaaa......men charmigt med stavfel.

61. Tror du på liv på andra planeter?
Nej

62. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min sambo........

63. Tror du att Gud är man eller kvinnna?
Tror ingenting....

64. Vad var det senaste du åt?
Macka

65. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Spelar nog ingen roll.

66. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Amanda var det tänkt men momma vägrade.

67. Gillar du senap?
Jo.

68. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Grin så blire bätter.

69. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i h-e!

70. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ja, 50% av alla amerikanska romantiska komedier skulle jag tro....den som är mest vilseledd och virrig.

71. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nope

72. Tycker du om att krama folk?
Jo då, om dom inte e äckliga....

73. Skulle du säga att du är trendig?
Haha, aldrig!

74. Äger du en digitalkamera?
Video ja, min vanliga e sur och vill inte va med.

75. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen vad jag vet....

76. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Jo...en del...

77. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Barn 312. då jag själv var 10 år.

78. Tycker du om ditt namn?
Nja, jo, man är väl van :)

79. Vad är du allergisk mot?
Surisar, bakterier och sport.

80. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nejje...

81. Om du var född som det motsatt könet, vad hade du hetat?

Linus

82. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Alla!!

Kommentarer
Postat av: A-L

OJ!! På nummer 70 känner jag mig träffad i ryggen
;-)
Måste verkligen komma ikapp allt känner jag!
I kväll åker Sthlmarna hem, så efter det blir det väl kanske lite lugnare?! Sitter på jobbet nu och väntar på maten. (kul för dig att veta vá?)
KRAAM.

2008-03-26 @ 15:39:08
Postat av: Eelajn

go for the tattoo :D

2008-03-26 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0