Aaaaahhhhhh....

Idag är det fredag, imorgon är det lördag, sen är det söndag....
Ikväll ska jag äta god mat, baka lite, dricka rödvin och slöa. (Hoppas inneligt på en del annat med.)
Imorgon ska jag jobba, laga middag, umgås med vänner och titta på Melodifestivalen.
På söndag ska jag.....sova....och sova....och sova!!

En lite fundering:
Hur mycket kan gå fel då man står längst fram i kassakön på macken, har bråttom, och ska köpa en snusdosa lite snabbt.

1. Ingen kassapersonal.
2. kassapersonalen kommer in efter 2 minuter med en kundsom haft problem med tankningen.
3. Kunden går framför mig och ska även ha 2 korvar.
4. Kundens kort är avmagnetiserat.
5. Min tur.
6. Tjat om medlemskortet.
7. Ingen telefonlinje ledig då kortet ska dras. Får vänta på inkommande fax.

Men...jag fick min snus i alla fall:)


Nu sitter jag och inväntar fikat om en timma samt hemgången om 2½ timma.
Ska tillaga lite lax ikväll samt en god efterrätt till morgondagens middag.
Måste bara komma på vad som ska lagas och förbereda så det blir lättsamt då man väl kommer hem efter jobbet imorgon. Vill bara krypa ner i ett hett bad med ett glas vin då och ha allt förberett så det bara är myset och matätandet kvar. 
Kvällen kommer fyllas av lugn och ro med min älskade älskade hjärtevän!
Jag hoppas i min tur på att bli fylld av rödvin, mat och min älskade älskade hjärtevän! :)

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0