Vart ska jag börja?

Föregående vecka blev fylld av repetitioner och konserter med Kulturskolan.
Härliga och duktiga undommar gjorde succe!!
image101
Själv satt jag precis utanför bildens vänstra kant med min trumpet.

Fredagen tillbringade jag mest i sängen, totalt slut!
Kvällens början var riktigt rolig, vi var bjudna på födelsedagskalas!
Trevliga människor, god mat och glada skratt.
Om man efter 23-tiden och ett dygn framåt raderar alla händelser så skulle helgen varit perfekt!
Vi hann dock innan tumultet fastna på en vimmelbild med söta systern :)
image102
Om man ändå kunnat backa tiden....
Underbara människor!!!

Efterföljden blev inte så rolig, resulterade i en kort separation, tandagnisslan men målinriktad Lina.

Jag åkte på dans! :)

http://www.perikles.se
Såååå roligt!!!
Det gör vi om!!

Söndagen spenderade jag själv, var upp till mamma och gick på promenad, badade i Mörtsjön, städade bilen och klippte gräsmattan. Hann även fundera en hel massa.
Då jag blöt som en hund blev klar med klippningen efter det plötsliga skyfallet så bjöd min granne in mig på vin, där blev jag sittande i flera timmar. Tur att det finns kloka människor men bra livserfarenhet som kan reda ut även andras problem och avdramatisera dom.
Jaja, det är då rakt inte löst, men på god väg att börja bearbetas på ett lite mer fördelaktigt sätt.
Bita i det sura men ack så goda äpplet!
Tack gode gud för grannar!!


Kommentarer
Postat av: Tessiz

Åh styrdans minsann! :P

2008-06-05 @ 22:59:47
URL: http://www.tessiz.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0