Vardagsglädje!

Vad glad jag blev nyss!
Försökte få tag på hjärtat på mobilen innan för att höra om han slutat, fick inget svar.
Antog att han jobbade fortfarande.
Ville bara så smått kolla om vi skulle klippa gräset och fixa hemma ikväll.
Nu ringde han......han hade redan klippt gräset och höll på att bädda rent i sängen.
Aaaaaaahhh *sträcker ut sig*
Så nu då jag slutar....snaaaart, har jag 2 dagar kvar att jobba innan semester, behöver inte klippa gräset eller bädda rent, Bara findamma lite och torka av golven och sen kan vi umgås heeeela kvällen.
Min prins!!

Kommentarer
Postat av: Marie H

Åh, så skulle man ha det! avis

Men...jag ska egentligen inte klaga...för min älskling är bra på många andra sätt, hihi! ;)

2008-07-23 @ 16:59:11
URL: http://mariehelena.blogg.se/
Postat av: Sara

Så härligt! Och grattis förresten =)

2008-07-23 @ 19:44:33
Postat av: Ena

Sicken pärla han e den där karln...=)Kram på er!

2008-07-24 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0