Helgens bravader

Vi tog oss iväg hemmifrån vid 7 på fredag-kvällen.
Allt var ju packat och klart så efter min dusch satte vi oss i bilen och åkte 5 mil innan vi stannade för middag, där blev vi sittandes en timma.
3 minuter innan campingen stängde var vi dock på plats och kunde checka in. Parkering och installation gick bra.
Kvällen förflöt med kortspel, vänner och vin, underbart trevligt!
Lördagen blev lång, vi var uppe tidigt, åt frukost och gick ner på stan. Planen var att bada men vädret tillät inte riktigt det.
Shoppade lite och åt en god lunch.
Tillbaka på campingen, satte upp det nyinköpta partytältet, sprättade en pilsner och njöt. Karlarna spelade minigolf och vi tjattrade.
Flera vänner anlände och vi satte igång grillen. God mat och regn blev det vilket resulterade i en överfull husvagn.
Framåt 9 så röjde vi upp och gjorde kväll på barnen, satte oss sedan för ytterligare sällskapsspel och vin-intagande.
Vilken kväll det blev!
På söndagen var vi trötta.....
Åkte hemåt mitt på dagen och grattade kusin som fyllde år varpå vi åkte hem och städade ur vagnen, lagade middag och intog sängläge.

Tack våra kära vänner för gott sällskap!

Det var min helg i korthet.
Hur var Er?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som att du/ni har haft en väldigt mysig helg.

Min helg har varit bra.. Jag kan då inte klaga=)

2008-07-07 @ 10:38:35
URL: http://johannatjorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0