Dags för en uppdatering?

En helt underbar helg har vi haft.
Fredagen med vänner och sällskapsspel samt glada nyheter.
Den regniga lördagen på Rhapsody in rock med bra musik och underhållning.
En mysig avslutning på kvällen hos bror och flickvän med syskon.
Dop-spelning på söndagen för sockersöt tjej varpå vi åkte hem och bara var....tillsammans...mys :)
Sedan har jag jobbat, och jobbat....
Igår kväll blev det dock surströmming hos mamma och pappa. En riktigt mysig kväll trots ovädret som snabbt överföll oss....tur att taket på altanen höll!
Efter det åkte jag ner för att utbilda mig innom bingons värld, ska nästa måndag vara utropare och kraven är höga men systemet lätt. Får se om jag blir godkänd :)
Ikväll blir det troligtvis dans om jag orkar, även onsdagen planeras dans.

Dagens tillstånd:
Trött men glad och kär, allmänt stressad, less över klädleverans och dess passanderesultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0