Utmanad

Utmanad

Här är reglerna;
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Berätta 7 lögner om dig själv
4. Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.
5. Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.

1.
Marie

2.
Jag älskar rödvin.
Jag tror på ödet.
Jag ogillar all sport.
Har grav städ-mani.
Skulle göra allt för min familj.
Ställer för höga krav på mig själv.
Tar för lätt åt mig.


3.
Grym självdisciplin.
Sprätter upp som en lärka om morgnarna.
Lättkontrollerat humör.
Fruktansvärt bra allmänbildad.
Hatar massage.
Tror på Gud.
Lever helst ensam.



4.
Jag utmanar:
Therese
Evelina
Johanna
Jessica


Kommentarer
Postat av: Sara

Fniss! Instämmer på nästan alla punkter på 3:an! Hoppas allt är bra med dig. Själv ska jag krypa till sängs och läsa en stund. Bebisen snusar nöjt i sin säng efter en skrikdag - han har precis upptäckt att han har en röst...

2008-01-23 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0