Barnen på ingång!

image5
Ikväll anländer mina små!!
Saknaden är enorm, redan bara efter en vecka.
Funderingarna kring att eventuellt gå över till två-veckors-perioder känns tunga.
Tror ändå att det kan bli bäst för de små, dom stackarna hinner ju knappt landa i vardagen på ett ställe innan det är dags att packa väskan och föflytta sig igen.
Undra hur deras tankar går, det är ju absolut inte deras fel att det blivit såhär och dom ska i minsta möjliga mån behöva känna oro eller otrygghet.
Den gnagande känslan av skuld kommer alltid finnas hos mig och påverka mitt liv.
Dock vet jag ju, jag kunde ej handlat annorlunda, jag ångrar inget!
Jag vill enbart göra deras vardag så bra och lätt som möjligt.
Detta arbete pågår ständigt hemma hos oss.
Jag har hittat en helt underbar "styr-far" som dom kallar honom.
Jag har slutat med mina helg-spelning för att kunna vara hemma mera och inte vara så trött för jämnan.
Vi pysslar och bakar och myser, helt efter deras önskemål.
Den kärlek jag visar, i både ömhet, uppmärksamhet och ord finner inga gränser.
Ni är mitt allt!
Min underbara lilla familj!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du verkligen inser att du har gjort helt rätt och att det inte finns någonting som du skulle ha gjort annorlund för skruttarnas skull....:)

Spelningen kan du ju alltid komma tillbaka till när ungarna har blivit lite större och inte lika "känsliga"....du vet när dom ändå är ute och ränner till fyra på natten mm hahaha.

kram kram.

2008-01-17 @ 12:28:51
Postat av: Marie G

DU är utmanad(titta i min blogg, där finns reglerna)

2008-01-19 @ 19:22:19
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0