Uppvaktning till tusen!


image32     image33
Då jag kom hem och släntrade in i köket så väntade en stor bukett rosor samt ett paket på mig.
I paketet låg ett jättefint silversmycke, ett halsband med en berlock formad som ett hjärta med en infälld diamant.


2 sekunder senare knackade min bäsar på dörren och min kramsjukhet fick stillas.
Fick fina teckningar och en inbjudan till cirkus. (bestod av att äta gelé-hjärtan och slå på balonger)
image34

Sen blev det badning och middags-lagande, hade tur som fick hjälp av Towa i köket.

I brevlådan låg även en inbjudan till min hjärte-vän A-L:s bröllop i augusti. Passande dag för leverans! :)


Själv gav jag bort en värmekudde var till mina barn (så dom slipper slåss om min)


Min älskling fick en stekpanna, den kan han slå mig med om jag blir för jobbig för den är hjärteformad så mönstret blir ju fint i alla fall.....näää...tanken var att jag kanske skulle få mina frukost-ägg stekta i den.....


Nu sussar barnen sött och jag väntar på att tv:n ska bli mer ointressant för Fredrik så han kanske kan umgås lite med mig.......förbannar ALLA sportkanaler i universum!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh så fint :) du får du ha på dig halsbandet på måndag ;D eller de kanske inte va ett halsband, ja skitsamma.. jag vill ialla fall se hur det ser ut :D

2008-02-14 @ 21:37:07
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Emma

nej vad gulligt av honom och roligt för dig.
kul att du har skaffat dig en sånhär blogg så jag vet hur jag kan lämna komentarer till dig.
Hoppas allt är bra med dig kram Emma

2008-02-15 @ 11:40:54
URL: http://emerentiass.blogg.se
Postat av: Marie G

Åh! Gud så fint! =) Jag fick...ingenting(!) av min älskling, men jag är glad ändå. Istället fick jag shoppa loss idag, och då blev det en tröja och en kofta(?) - ja, någon slags stickad sak var det iaf, som man kunde drapera lite som man ville. Igår bowlade vi på Kungsholmen, och käkade en smaskig biff på O'Leary's. Kan tillägga att jag "stal" en penna därifrån. Hihi! =D

2008-02-16 @ 13:37:31
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: A-L

Du må tro vad jag hade att göra mellan mina feberattacker i början på veckan ;-)
40 graders feber gjorde att det var LIITE tufft att skriva ned alla adresser, när hela kroppen värkte. Men vad gör man inte för en sådan stor händelse!?
Kram på dig.

2008-02-17 @ 23:05:26
Postat av: Tanja

Du det hoppas jag också. jag är ganska trött på detta nu...

2008-02-18 @ 09:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0