Örvärk inatt....

Lagom till att vi skulle somna in vid 11 igår kväll så kom en helt förstörd Towa in.
Hon hade ont i huvudet sa hon.
Visade sig snart att det var örvärk. Fram till halv 4 låg sedan hon och jag och en sömndrucken Holger vakna.
Den hjärtskärande gråten gjorde att ingen av oss kunde sova.
Älsklingen fick flytta ner till gillestugan för att få lite lugn och ro men totalt ljudissolerat är det inte, tror även han är rätt trött idag.
Har köpt en bukett rosor åt honom idag för att visa uppskattning för hans oändliga tålamod.

Enligt läkaren så är det inflammerat i hörselgången och riktigt rött. En ordination bestående av alvedon, näsdroppar och örondroppar (vilket visade sig bestå mer av salva än av droppar och jag funderar fortfarande på hur vi ska få in det i hörselgången) ska förhoppningsvis göra så hon kan få sova en stund.
Ikväll ska dom dock få åka till sin pappa så imorgon kan jag jobba.
Känner även jag av mina öron, näsan rinner och jag nyser hela tiden men det är på bättringsvägen.
Ska iväg och spela ikväll och ha undervisning imorgon fm också så det hinns inte med att vara sjuk!
Nu sitter mina små i soffan med varsin ny tidning och leksaker, slåss om toalettpappersrullen och inväntar en lunch.......
image53

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch och fyyyyyyyy!!!
Tycker så synk om lillskruttan...krya på er, KRAMAR i massor till er.

2008-02-25 @ 13:55:20
URL: http://ettlivibokstavsform.blogg.se
Postat av: Marre

Haha, jag kan inte låta bli.. Kan tro att Therese är lite jobbskadad?? :) Hoppas ni kryar på er allihopa i alla fall!

2008-02-25 @ 16:35:24
Postat av: Älsklingen

Tack för de underbara rosorna min vän :) Känns så tråkigt att barnen ska behöva åka nu när dom e så här "tussiga".. Men som tur är så kommer dom inom några dagar :) Tack för att du finns i mitt liv min älskling!!! PÖZZZZZZZZ
(jag e inte så trött som de ser ut.........)

2008-02-25 @ 19:04:43
Postat av: Thessan

*kramar om* Hoppas ni kryar på er snart.

2008-02-26 @ 13:29:20
URL: http://blueeyetea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0