Hjärtedagen!

image23

Idag är en dag av tankar och känslor.
Jag vill tillägna dessa tankar till alla nära och kära.
Ska lura riktigt ordentligt på hur mycket dessa gryn verkligen betyder för mig och försöka visa min uppskattning med ord och handlingar.
Har fått en underbar vit nalle av min vän Tea, den står nu och blickar tillbaka på mig från sin plats på skrivbordet, fyller mitt hjärta med värme.
Alldeles på tok för nära mig står en ask choklad, en gåva från jobbet till oss på rummet.
image25
Jag har faktiskt inte varit det minsta sugen än så länge utan nöjt mig med en apelsin.
Ska promenera bort lite energi under lunchen med Tea och har äntligen blivit av med min huvudvärk som slog till så plötsligt igår em. Detta troligtvis p.g.a. socker- samt kolhydrats -brist.

Nästa vecka ska påbörjandet av nikotinbristen slutföras.
image26
Hoppas även få med min älskling i detta arbete....nå...vad säger du? :)
Ser fram emot kommande kväll.
Få lite gostid med mina bäsar som kommer och även få visa min oändliga uppkattning förDig!

Slutligen: Ha det bäst alla mina kära vänner, ni är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0