Magsjuka

Spännande natt vi haft.....
Skulle idag jobbat, kört 6 barn till 2 spelningar.
Vid midnatt så vaknar sonen, mår väldigt illa.
Vi blev uppe till 3, då slocknade han äntligen och fick lite vila. Jag kunde dock inte somna. Lyssnade klart på min pågående ljudbok och försökte få tag på någon annan vänlig själ som kunde tänka sig att köra dessa barn under en hel dag. Klockan halv 7 fick jag napp! Hörde bara i luren: "Micke fixar"
Vilken lättnad!!!
Dom fick klara sig utan mig idag men jag tvivlar inte en sekund på att det gick hur bra som helst!!
Sonen har nu ätit lite och jag och dottern mår prima...än så länge...
Vi som ska ha lilljulafton imorgon, måtte det vara nog nu så vi kan gå imorgon kväll!!!
Jag har städat och dödat ALLA bassilusker så gott jag kunnat, allt är renbäddat och torkat, inklussive vi själva.
Det blir till att snällt vara hemma imorgon med så man inte smittar någon, det vore fruktansvärt!!
Har försökt få en stunds vila idag men än så länge utan resultat. Hoppas på en tidig kväll utan sjukdom.....

Kommentarer
Postat av: erika

Uscha uscha ..Stackare! Jag säger bara VITPEPPARKORN!!! 5 till barnen och 10 till dig själv varje dag. Svälj hela å hoppas på att kuren hjälper. Törs inte säga nåt om att det funkar men.... ja... å.. så.

Sköt om er, krya på er å håll er friska

Kram

2008-12-16 @ 20:41:49
URL: http://weetzia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0