När alla vännerna gått hem....

Efter en härlig middag med min underbara släkt, en värmande brasa och lite vårsånger, sitter jag nu här....
Insett att vädret trotts allt blev fantastiskt denna vecka under min ledighet, att krattning och cykling kunnat genomföras och att tiden med barnen är obetalbar!

Ett år har gått.... ett tumultartat år av svallande känslor.
För exakt ett år sedan så sparkade vi igång igen...ja, så känns det.
En karusell man så ogärna kan undgå.

Det är vi.
Det är menat att vara vi.
Vi vill vara vi.


Nu väntar champangen och badet....och det kommande livet.

image84
Jag Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hihi...va kul gumman. Grattis grattis grattis :)

2008-05-02 @ 09:12:40
URL: http://blueeyetea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0