Towa 7 år


Vi har världens finaste 7åring här hemma!!
 Om allt går som planerat så kommer detta i öp och lt idag.
Vi planerar ett storslaget sångframträdande vid 7-tiden varpå hon kommer få gå till skolan och fortsätta fira några timmar innan vi fortsätter här hemma. Kakorna och chokladbollarna bakades igår kväll, tårtan gör jag sen idag.
Paketen är inslagn och ligger i min garderob oupptäckta. (vad jag vet)

Sitter nu och ammar.
Vi provar något nytt inatt.
Han sover som oftast i 2½ timma efter insomnandet och vaknar störthungrig. Jag lägger honom till bröstet och där ligger han sedan hela natten tills vi kliver upp, byter bara sida emellanåt. Jag blir lite lätt trött av detta....och sönder-snuttad.
Nu ska jag sitta upp och ge från båda brösten utan att han somnar för fort och sen lägga tillbaka honom i spjälsängen.
Hoppas han sover längre på det.
Nä....nu somnade han!!
Så, nu ligger han vid andra bröstet. Ska försöka få i honom så mycket som möjligt innan han läggs tillbaka så kanske jag kan få en till 2½timmas sammanhängande sömn.....nu väckte jag honom igen.
Vi satte även in myggfönster. Igår natt i sovrummet men det var lite vågat så jag flyttade det till vardagsrummet inatt så alla får lite indirekt syre. En helt annan luft.
Han får så mycket presenter vår prins. Igår kom en hel outfit från Humlan. Här myser han i badlakan från Änge.


Nu lägger jag honom.....så får vi se när magen skriker igen.....

Kommentarer
Postat av: Annalena

Grattis lilla ortopeden på sjuårsdagen!!! Du får hålla till godo med en kram här nu, så får du en riktig kram när vi ses nästa gång!

KRAAM

2010-05-18 @ 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0