Dagen D utan resultat!

....eller, i alla fall inte för oss.
Mina vänner fick dock tillökning.
Grattis till lill-killen som kom till världen idag!!

Jag har kännt av lite smått till och från men inget ihållande.

Detta kopierade jag nu från familjeliv:

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 9 mar 2010.
Din graviditet startade Ons 3 jun 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 17 jun 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 280 av 280. (100%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 6 fulla dagar (v39+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum idag
Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning.

-----------------------------------------------

Blir kvar här hos Holger inatt med.
Känns tryggare både för honom och mig.

Han är fortfarande väldigt låg hela tiden så nu har dom sänkt lantusen betydligt. Hela föregående natt var han uppe och åt Dextrosol. Hoppas denna natt blir lugnare.

Fredrik tog kort på mig och magen idag......dagen då knytet skulle tittat ut.

Men jisses......jag ser mig inte själv som så stor!!!


Jajja, den kommer väl ut när den vill.

Här är några bilder på min tappre kille!
 i lekrummet
Insulin-penna


Kommentarer
Postat av: Annalena

Med tröjan på såg du inte alls så stor ut som du gör på bilden! Kameran lägger ju på några kilon och centimeter, så vi säger att det är det den har gjort ;-) Hade en supermysig eftermiddag och du kan hälsa Towa att mitt vänsterben är helt läkt nu, tack vare den otroligt duktiga "ickesportlovsfirande" ortopeden ;-)

KRAM

2010-03-09 @ 23:40:28
Postat av: Jessica

Men aj aj, vilken stor mage! Är du säker på att det bara är en där i ? =) Kraaaam

2010-03-10 @ 08:17:35
URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Åsa S

Jisses, vilken fin mage du har! Den borde vara sprickfärdig nu. :)



Blev alldeles tårögd när jag läste ditt inlägg om dagen då ni åkte in. Huvva.

Du har tre barn OCH dig själv att tänka på, men Holger verkar vara en cool och duktig kille som kommer att göra sitt bästa för att hantera sjukdomen på ett bra sätt. Pappa hade ju diabetes sedan 6-års åldern och nu finns det ju så otroligt mycket bättre grejer för att hålla den i schack.

Towa känner din kärlek även om du inte hinner med henne på samma sätt som förut och bebisen kanske känner på sig att det är läge att vänta lite längre med att komma ut.



Det var första gången jag kommenterade på din blogg och då skrev jag nästan en hel roman när det enda jag ville säga var: Ta hand om Er!

2010-03-10 @ 14:40:48
Postat av: Erica

Å jisse vilken mage :) Du ser ut som jag gjorde, skönt att vi är fler som blir så stora! Fin fin är den!!

Kram kram kram Erica

2010-03-10 @ 20:11:54
URL: http://rutingriderica.blogspot.com
Postat av: Uppdragmamma

Vi gissar på söndag ;-) 15:e mars e en bra dag att födas på säger Wille

2010-03-10 @ 20:40:34
Postat av: Sara

Men gumman, har ju hört att kameran lägger på fem kilo... men fem bebisar! F´låt! Håller alla tummar och tår för att ALLT på sjukhuset går så bra det bara kan. Kramar i massor!

2010-03-12 @ 10:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0