Skoldag

Tillbringade dagen på skolan idag. Min prinsessa hade vissa dispyter med flickorna och kom gråtandes hem redan 5 över 9. Fröken ringde och vi kom överes om att hon skulle komma tillbaka men ville då ha med mig. Självklart!
Bråket reddes snabbt upp och dagen blev lyckad.
Min sessa får alltid komma till mammsen!!!!!!!!
Imorgon ska jag också följa med barnen. Vi ska in på Jamtli och jag fick följa med om jag inte visar brösten hela tiden enligt Holger:)

Man fick lite sol på sig idag....har redan smort in barnen inför morgondagen.
Kanske slipper se så blek länge till.
Förresten!!

Här är kusinerna! Fick dom alla samlade på ett kort i söndags.
Vi ska försöka få till ett kort ang. Ebbes födelse att sätta in i tidningen. Blir kanske bra på lördag då vi ska på Elvis namngivning och ändå kommer klä upp oss, känns som om det inte händer varje dag direkt.


Här har vi de stolta fäderna igen..... kanske lite mindre blikfisiga än det förra kortet?


Inatt sov vår prins från 11 till 4!!
Fick mat och sov 2½ timma till. Kändes ordentligt lyxigt!!
Han har nu precis somnat igen så vi lägger oss tillrätta och hoppas på det bästa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0