Namngivning

Idag har vi haft en riktigt härlig dag!!
Igår var det festligheter i form av kusin-student med den godaste mat jag ätit & idag fortsatte vi festligheterna med en namngivning i Fjäl.

Fasters Elvis stod i centrum.

Han är så otroligt söt och blir bara finare och finare!
Har varit en supermysig dag!!

Vi skulle passa på att ta kort också.
Har ännu inte fått till någon bild att sätta in i tidningen på hela familjen.
Vi gjorde ett par tappra försök i blåsten med min mjölkstockning. Fick ändå till en del som var ok.

Vi får se vilket vi tar men detta ligger rätt nära till hands.

Mina älsklingar var såååå fina!! Fick tjuvprova sina examenskläder.


Lilla hjärtat var somvanligt nöjd och glad.



Myyyys!!
Älskar mina små över allt annat!!!

Kommentarer
Postat av: Ena

Så vackra barn!! <3

2010-06-07 @ 12:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0