Tittut!

Var ett bra tag sedan man hörde av sig här nu.
Det händer en hel del i mitt liv just för tillfället och jag har därför valt att lägga fokus på annat ett tag.
Blir säkert lite glest med inlägg ett tag framöver.

Tänkte i alla fall sammanfatta senaste veckorna med lite bilder.


 Vi tillbringade 3 underbart varma och roliga dagar i Furuvik. Stod med husvagnen på campingen, badade, åkte karusell och tittade på djur hela dagarna.

Kvällsdoppen var roliga:



Ebbe njöt i vimlet men värmen var lite jobbig.

Holger & Towa provade på en bana.
 "wild kids" spelas in där till deras stora glädje.
Holger fick klättra på lite högre höjd än Towa.



På hemvägen blev vi sjuka. Jag och Holger fick feber, halsont och ont i öronen. Towa körde en snabb-variant och var superdålig men kom snabbt på fötter. Jag och Holger var sjuka betydligt längre. Ebbe tog efter och fick feber även han. Är fortfarande rosslig i halsen och snorig och har även fått en ögoninflammation nu.
 
Fredrik med sin dundermotståndskraft har hållit sig frisk och var idag i Ö-vik och spelade fotboll. Jag och Ebbe har umgåtts med go-grannarna våra hela dagen. Fick ett gulligt kort på våra minsta för några veckor sedan:


Några härliga dagar har vi fått på husbåten i sommar. Här myser Ebbe med mormor.
 Holger njuter.
 Och Fredrik badar.

 Jag blev bjuden på picknick av Towa i det gröna.
Vi har införskaffat likadana klänningar.


Nu är Holger & Towa hos sin pappa i två veckor.



Ebbe mös och lekte på en filt med pappa igår.

Imorgon ska vi på auktion och se till att få träffa farmor och farfar också. Var så länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0