Utmaning dag 25

En första

Missade jag utmaningen igår? Hmmm..... Jaja! Kör vidare bara i så fall.
Har ju lite mycket att göra denna vecka och även nu tiden innan jul så då får bloggen prioriteras bort i första hand.
Idag är jag föräldraledig och Ebbe sover just nu. Jag har städat iordning allt och gjort mig en hårdbrödsmörgås, krupit upp i soffan och ska sedan öva in lite sångtexter hade jag tänkt.

En första....en första......vadå??

Skotertur med syster?


Älgjakt med Hornålaget?


Besök på Stuguberget?


Klippning?


Dag utan gips?


Skoldag?


Snögubbe?


Grillning?


Och livslång kärlek?


Ett första bevis?

Vad ska jag skriva om?
Nä, det blev många "en första" -bilder istället.
Livet består av många premiär-ögonblick och det gäller att komma ihåg dom, vårda dom och minnas så mycket man kan av dessa att kunna ta fram då man behöver dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0