Utmaning dag 16

Min första kyss

Födelsedagskalas hos Jimmy Sjölander och vi lekte snurra flaskan.
Fredrik fick i uppdrag att kyssa mig. Vi tvekade länge men då dom ställde ner en stor skål popcorn i mitten av ringen vilket avledde allas uppmäksamhet på oss så slog han till.
(jag fick just den kvällen ett litet gosedjur av Jimmy och det står på en hylla här hemma som ett minne)
Jag kan ju såhär i efterhand dra slutsatsen att övning ger färdighet.
Jag blev mest avskräckt och rädd.....men vi var på det igen rätt snart...och ofta.
"Everything I do I do it for you" gick varm, om och om igen och vi låg på hans säng och pussades i timmar.
Mmmmmm.......

Kommentarer
Postat av: Therese

Men vad smörigt det låter Lina.. Den låten..? :P Kanske lite romantiskt med i och för sig. :P

2010-12-06 @ 04:20:18
URL: http://aupairtherese.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh va mysigt, man är så glad att man kommer ihåg sånt här. Uppdraget verkar skitkul, synd att jag är så ojämn i mitt bloggande skulle också vilja!

2010-12-07 @ 11:26:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0