Här ska jäsas!

Jo...det kommer jag göra!!
Kommande halvår kommer mittendelen av min kropp utvidgas rejält.
Vi ansåg att det var färdig-väntat och färdig-funderat nu.
I månadsskiftet feb-mars tittar det förhoppningsvis ut en liten frisk bäs.

Vi trodde ett tag att det inte skulle gå vägen men efter en dag hos olika läkare och slutligen ett ultraljud som visade en 11.8mm lång sak med bultande hjärta så blev vi lugna.
Nu har de 12 första veckorna förflutit och jag börjar må lite bättre.



Imorgon börjar skolan.
Min stora pojke börjar nu årskurs 2 och den otroligt förväntansfulla och spända tjejen i förskolan!!
Vi har ikväll packat ryggsäckar och lagt fram kläder.
Jag var lite orolig för hur nattningen skulle gå ikväll efter att hela sommaren totalt vänt på dygnet så vi väckte upp dom lite tidigare imorse och det gjorde susen. Dom sover nu sött sedan en timma tillbaka minst.


Själv har jag jobbat en vecka nu.
Försöker få ihop ett vettigt schema och planerar så smått.
Imorgon ska jag passa på att gå runt på skolan och träffa lite elever, kolla salar och instrument samt dela ut anmälningsblanketter till de som glömt bort att anmäla sig.
Ska även se till att min dotter kommer på plats och finnas vid hennes sida de första timmarna.
Lilla gumman....hon blir så stor!


Vi har sista veckan klarat av 2 stora händelser.
Svärfar fyllde 60 och mammsen fyllde 50.
2 härliga kalas av olika storlek men med lika god mat, gott sällskap och hög mysfaktor.

Nu återstår sängen för min del.
Ska krypa ner hos hjärtat och hänga med i graviditetsböckerna han plöjer......

Kommentarer
Postat av: uppdragmamma

Grattis =)

2009-08-24 @ 10:45:23
Postat av: sissi

bebis, wihoo vad ROLIGT! kram kram

2009-08-24 @ 14:38:39
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis:) Vad mysigt med bebismage:)

2009-08-24 @ 23:42:29
URL: http://johannatjorven.blogg.se/
Postat av: katarina

Grattis Grattis , va kul en liten bebis ..

2009-08-25 @ 15:24:20
Postat av: Linda

Grattis lilla du. Vilken härlig tid du har framför dig... Nr 3 då är man väldans lugn...

Hoppas vi ses snart.



Kram Linda

2009-08-27 @ 12:04:53
URL: http://lindayngstrom.bligspot.com
Postat av: Erica

Grattis tjejen!!!! Härliga tider! Kram Erica

2009-09-09 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0