Zzzzzzzzz

Ja, det blev jobb och fest på torsdagen.
Underbart roligt var det!
Företaget firade 10 år på platsen och bjöd på en riktig brak-fest.
Fredagen tillbringade jag i sängen, tittade på fil och funderade över livet och dess oförätter.
Skulle åkt på dans men orken infann sig aldrig.
Jag bet även sönder en kindtand....väldigt praktiskt en fredag kväll....
Har inte ont ännu så jag har fått en tid på onsdag.
Lördagen fortsatte i sängen långt inpå em. Gick sedan runt och hälsade på mina vänner, var upp till valparna för kisspaus och hoppade över middagen då jag inte vågade sätta mina arma tänder i något av rädsla för fortsatta lossningar. Gick sedan ner på Falkens, drack en öl och umgicks. Även det riktigt trevligt.
Styrde sedan cykeln mot Berika, min sedan länge goda vän, för en liten pratstund.....blev där till 02:15 innan jag påbörjade resan hemåt.
Igår var det fix hemma som gällde. Gräsmattan blev klippt och huset städat. Vi möblerade även om en del och gjorde sånt man inte vanligtvis gör då man bara snabb-städar. Såååå skönt!
Spegelväggen som fått sig en känga blev utbytt och köksbord och stolar likaså.

Åter en vecka av jobb väntar och kommer avslutas på Folkets hus på torsdag kväll efterföljande av en hotellnatt.
Längtar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0