Suukis

Nu har jag och min dotter tillbringat 2 dagar hemma i sängen och soffan men ömmande halsar, feber och trötthet.
Tror det var det sista kalaset i måndags kväll som tog knäcken på oss. Det blev inte sent eller stökigt, bara droppen.
Min kropp sa ifrån efter veckor av halv-förkylning.
Men idag är vi på benen igen.
Imorgon blir det återigen jobb och därefter en resa in till stan med mitt andra jobb. Vi ska under en middag fira att vi funnits placerade här på byn i 10 år.
Beroende på hur jag mår på fredag så kanske det ev. blir en resa till in till stan. Dansbandet jag slutade med i januari ska bjuda upp till dans och jag har inte hört dom ännu sedan jag och en till slutade samt en ny sångerska tog plats.
Men vi får se, nu ska jag i första hand se till att bli helt frisk så jag jag återvända till jobbet.
Tur man kan jobba lite hemifrån under tiden.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ses där darling!!

2008-10-08 @ 15:03:03
URL: http://blueeyetea.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket för din omtanke..

Det värmer mycket.

Kramen

2008-10-08 @ 17:00:24
URL: http://johannatjorven.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad skönt att ni är friska igen. Om du har tid över när du ska in till stora staden vet du mitt nummer, eller hur? Kram på dig!

2008-10-08 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0